Zemun (SRV), zondag 6 mei 2018 - Reisverslag uit Zemun, Servië van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Zemun (SRV), zondag 6 mei 2018 - Reisverslag uit Zemun, Servië van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Zemun (SRV), zondag 6 mei 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

06 Mei 2018 | Servië, Zemun

Zemun, het doel van vandaag, een voorstad van Belgrado, in Servië…We wisten dat het vandaag veel kilometers zouden zijn, want we willen naar Griekenland, en daarbij heeft de campingleiding van Camp Ptuj ons verteld, dat de straten van Ptuj voorbereid zouden worden op de Triathlon vandaag. Dus wilden we dat de groep zou vertrekken, alvorens we door afzettingen niet meer verder konden.
2 Grensovergangen achter de rug, Slovenië-Kroatie en Kroatië-Servië, wel veel wachttijd, maar voor de rest probleemloos.
En voor de rest, de reis van vandaag was saai en lang en de weg, hoewel tolweg, is slecht!
Henk, Judith, Ton en Gerda reden om 07.45 uur van de camping Ptuj af en arriveerden om 14.30 uur op Camp Dunav.
We staan er niet alleen, de groep van de ANWB en groep van de Dissel, en wij op deze niet zo grote camping…..wat een Hollands gezelschap! Wij vertrekken morgen weer en de andere 2 groepen doen een excursie door Belgrado.
Zo rond een uur of 6 zaten er verschillende groepen van de avondzon te genieten, en kletsten met een glaasje wijn of een biertje, dit is genieten!

• 07 Mei 2018 - 19:30

Gerrit:

Hallo Jan en Hiltje,
    Heel mooi om jullie reis op deze manier een beetje te kunnen volgen!
    We wensen jullie heel veel reisplezier toe!
    Hierbij ons gaat het goed, we hebben hier prachtig zomerweer hopelijk bij jullie ook.
    Zondag hoorden we dat jullie veel regen en zelfs hagel hebben gehad.
    Een hartelijke groet van Gerrit en Annie.