Nea Moudania (Gr), Woensdag 9 mei 2018 - Reisverslag uit Néa Moudhaniá, Griekenland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Nea Moudania (Gr), Woensdag 9 mei 2018 - Reisverslag uit Néa Moudhaniá, Griekenland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Nea Moudania (Gr), Woensdag 9 mei 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

09 Mei 2018 | Griekenland, Néa Moudhaniá

Op onze reizen lachen we vaak om de Franse campers met aanhangwagens, gevuld met van alles, wasmachines, centrifuges enz.enz. Dat is toch geen camperen meer!!!
Maar……..
Op onze Marokko-reis was er 1 camper in het bezit van een centrifuge, en dat was voor de hele groep een uitkomst!!! Geen urenlang wachten op de gewrongen was, die maar niet wilde drogen……
Onze compacte camper wordt altijd door Ton kritisch bekeken, qua gewicht, dus de aanschaf van zo’n groot geval is nooit ter sprake gekomen, tot……Ton langs een Kringloopwinkel reed en deze Zanker in goede doen zag staan (15 euro) en hem trots thuisbracht!
De centrifuge mag mee, wat een aanwinst!!
Op deze vrije dag hebben we al zoveel plezier van hem gehad, overal is het wasdag om ons heen….en binnen een mum droog!
Het is prachtig droog weer, en ieder doet, waar hij of zij zin in hebben, heerlijk!
Het strand van de camping was favoriet, de zee goed op temperatuur, wat wil een mens nog meer?
Ook oefenen op je muziek-instrument , daar is nu alle gelegenheid voor.
Morgen gaan we Thessaloniki met een gids bezoeken.

• 09 Mei 2018 - 12:57

Babette:

Hoi, pap en mam
    Wie had dat kunnen denken, die oude centrifuges...zo handig en bruikbaar nog! Veel reis- en wasplezier nog!
    Liefs Babette

• 09 Mei 2018 - 13:02

Greet:

Ja,dat is bonus.!!!!!!!
    Zeker voor dat geld.
    Je zou hem terug kunnen verdienen om 1,00 euro te vragen bij gebruik.[Grapje hoor]
    Veel plezier verder.

• 09 Mei 2018 - 14:44

Henk:

Pas op met je stropdas he .....................hi.hi.