Vergina (Gr), Vrijdag 11 mei 2018 - Reisverslag uit Vergina, Griekenland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Vergina (Gr), Vrijdag 11 mei 2018 - Reisverslag uit Vergina, Griekenland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Vergina (Gr), Vrijdag 11 mei 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

12 Mei 2018 | Griekenland, Vergina

De keus om vandaag door te brengen waren 3 mogelijkheden, het schiereiland Sythonia, de Pella-opgravingen en de waterval van Edessa.
Leuk om elkaar tegen te komen en elkaars ervaringen te delen. De meesten van ons rijden door een gebied, waar de kersenpluk bezig is….wat een fruit is hier in de streek!
We maken veel leuke dingen mee, Margret speelde accordeon met de man, die bij de waterval accordeon speelde.
We komen elkaar weer tegen bij de camperplaats in Vergina, in de heerlijke zon ( de meesten hebben onderweg gigabuien op hun camper gekregen…) stoeltjes neergezet, en toen iedereen aanwezig was, even een briefing, en daarna liepen we gezamelijk naar het restaurant, waar we met z’n allen de maaltijd hadden besteld, Salade, draadjesvlees, aardappels en rijst in safraan gekookt, en koffie toe, het was heerlijk zo buiten te zitten en met elkaar van de maaltijd te genieten voor een klein bedrag!
Daarna liepen we weer terug naar de campers en weltrusten!

• 12 Mei 2018 - 17:59

Peter Van Tol:

Hé Gerda, je schrijft leuk en typeert onze ervaringen goed! Ton heeft echt bonuspunten verzameld met z'n centrifuge bij ALLE vrouwen! Wij vinden het tot op heden een superreis en de reisbegeleiding