Kato Gatzea (Gr), Zaterdag 12 mei 2018 - Reisverslag uit Káto Gatzéa, Griekenland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Kato Gatzea (Gr), Zaterdag 12 mei 2018 - Reisverslag uit Káto Gatzéa, Griekenland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Kato Gatzea (Gr), Zaterdag 12 mei 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

12 Mei 2018 | Griekenland, Káto Gatzéa

Gek he…….dan sta je met een groepje campers in een Grieks dorpje, wordt er toch gemopperd over de aanwezige hanen. Dat snappen we niet…..klokkengelui, hanen dat hoort bij een dorp!!!
Maar in ieder geval was iedereen op tijd om mee te wandelen naar de grafkelder van Philippos II.
Even over negen uur waren wij naar de beroemde plek gewandeld, naar de informatiefilm gekeken en rondgelopen en van alles bewonderd. Ieder liep op eigen gelegenheid naar hun camper en met het reisboek in de hand, hebben zij de mooie dag, met eigen momenten opgevuld.
De reisbegeleiding nam de tolweg, wel duur, maar we moesten kwartier maken op deze terrassencamping, altijd weer een uitdaging, om 22 campers goed te plaatsen!
Om 17.15 uur, kwam de laatste camper binnen en konden we met de briefing om 17.30 uur beginnen. We gaan 2 dagen met een bus op pad, dus even de puntjes op de I zetten.
Sommigen liepen naar het terras aan zee, waar je heerlijk kunt eten en genieten van de ondergaande zon, een heerlijk sfeertje

• 13 Mei 2018 - 06:52

Bas Koomans:

Een haan is niet erg, maar we als ie ongeveer in je garage zit