Athene (Gr), zaterdag 19 mei 2018 - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Athene (Gr), zaterdag 19 mei 2018 - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Athene (Gr), zaterdag 19 mei 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

19 Mei 2018 | Griekenland, Athene

Early in the morning….08.00 uur vertrekt de bus met 43 reisgenoten, richting Akropolis en Henk en Gerda stappen als eersten uit om de kaartjes te kopen voor de hele groep! We hebben genoten van de nog niet zo warme periode, en we waren vóór de latere bussen al bijna klaar!
Ieder ging doen waar hij of zij zin in heeft, de Hop-on en Hop –off bus, koffie of jus d’orange drinken in de schaduw, heerlijk!
We brachten de tijd door in het byzondere ( maar superdrukke) Athene.
Op aanraden van onze collega-reisbegeleiders van deze Griekenlandreis, hebben we afgesproken om te gaan lunchen bij het familie-restaurant Scholarchio, in de buurt van de Akropolis.
We kwamen Gerard en Ingrid nog tegen en ja, die moesten ook nog eten, dus met z’n zessen werd ons op een groot dienblad verschillende gerechtjes op schaaltjes getoond, en wij met z’n 6-en mochten 14 verschillende gerechten kiezen. Het was smullen en we namen de tijd om ervan te genieten, toetje toe…..en daarna het eten laten zakken, door te wandelen naar de Metro Akropoli, overstappen op de bus, warempel, 6 bekenden zaten daar ook in, toevallig! Rond 15.30 uur terug op de camping, douchen om op te frissen en te relaxen….Een mooie dag Athene!

• 19 Mei 2018 - 19:39

Pietsje:

Ha Jan En Hiltje, wat weer veel gezien vandaag. Ik denk toch wel iets vermoeiend om er te lopen. Wat een oudheden, echt mooi. En dan de bloemen en die bomen. Mooi hoor! Hele fijne Pinksterdagen! Tot horens! Pietsje

• 19 Mei 2018 - 21:34

Gretha Smit:

Hallo Willie en Jan. Wat leuk jullie op deze manier te kunnen volgen en wat prachtige foto's, Griekenland is bij zeer veel mensen erg geliefd . Wel zullen jullie Door veel indrukken op te doen en veel te wandelen s'avonds erg moe zijn ! Veel plezier verder en tot horens. Groetjes Gretha.

• 21 Mei 2018 - 10:07

Lenie V D Voorde:

Hallo Jasper en Henny weer van de foto en het verslag genoten wat is het prachtig die gebouwen en de bloemen prachtig. Gaat het goed met jullie het zal ook wel eens vermoeiend zijn maar ja je ziet wel veel. Nou geniet er van . Hans en Lenie.