Tolo (Gr) donderdag 24 mei 2018 - Reisverslag uit Tolón, Griekenland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Tolo (Gr) donderdag 24 mei 2018 - Reisverslag uit Tolón, Griekenland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Tolo (Gr) donderdag 24 mei 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

24 Mei 2018 | Griekenland, Tolón

Vandaag is Jan jarig, en dus wordt hij volop gefeliciteerd!! We wachten op het moment , dat hij uit het sanitairgebouw komt…..

Gedouched en geschoren….
Jan is wel droog achter z’n oren!

Daarna vertrekt de een na de ander, en we hebben allen wel een stappenplan voor deze dag….Sommigen gaan nog even naar de Chinees, en anderen gaan naar het mooie klassieke Epidravos, of naar een mooi klooster….Achteraf hoorden we dat het daar onweerde en stortregende!
En ook weer anderen maken er een natuurroute van, genieten en komen naderhand met de route naar ons, helemaal prima.
We staan nu 3 nachten op camping Sunset, met Nikos en Vasso, een leuk echtpaar, die het allemaal leuk voor ons regelen!

• 25 Mei 2018 - 09:10

Gerrit:

Jan nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag!
    We hebben je gisteren ook een mailtje gestuurd, mogelijk heb je dit al gelezen.
    Wat mooi om jullie op deze reis te kunnen volgen, en de bijgaande foto’s kunnen bekijken.
    Een hartelijke groet van Gerrit en Annie.