Gythio (Gr), Zondag 27 mei 2018 - Reisverslag uit Gythio, Griekenland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Gythio (Gr), Zondag 27 mei 2018 - Reisverslag uit Gythio, Griekenland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Gythio (Gr), Zondag 27 mei 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

27 Mei 2018 | Griekenland, Gythio

Zo, even bijkomen van alle Griekse lekkernijen en dansjes van gisteravond…..Iedereen heeft genoten en wij ook!
Vandaag kun je de kustroute rijden naar Gythio, de meest zuidelijke plaats van onze reis.
Ook kun je binnendoor en Mitras bezoeken, ieder heeft een keuzemogelijkheid.
Meteen bij het binnenrijden van camping Meltemi te Gythio komen de verhalen……nauwe straatjes in Kosmas, maar wel een prachtige route over een pas van 1200 meter hoog, met prachtige uitzichten!
We zien een prachtige natuur met veel groen en verschillende oleanders, brem en nog meer gele soorten, heerlijk om hier het voorjaar mee te maken.
Op de camping zijn rond 14.00 uur de meesten al gearriveerd en heel leuk, ondanks de waarschuwing, om de navigatie niet te volgen, dacht een van de groep, dat hij gewoon over het strand naar de camping kon rijden, maar ook dat is goed gekomen uiteindelijk!
Geert en Ludy raakten op een terras aan de praat met een Griekse bankdirecteur en zijn Canadese-Griekse neef, hele gesprekken over sinaasappelen, en ja hoor, een vliegende kraai heeft altijd wat, ze reden na lange tijd door, met een geschonken zak bio-sinaasappelen, knoflook en een zak niet-bio-sinaasappelen…
Vanavond gingen er nog groepjes uit eten op het strand, en we genoten van de zwoele avond bij het teruglopen!

• 28 Mei 2018 - 15:13

Gretha Smit:

Hallo Jan en Willie, Wat een leuke foto's die jullie zoal voor ons hebben geplaatst. IK begrijp uit de verhalen dat jullie het nog steeds erg naar de zin hebben, veel ondernemen en veel zien met allemaal leuke mensen is het dus genieten. Hier gaat alles goed en moest ik de vorige week weer naar de kaak chirurg voor het trekken van een kies waar ik een zenuw ontsteking aan had en was het weer een hele operatie al met al ! Verder wens ik jullie een prettige voortzetting van de vakantie. Groetjes Gretha.

• 31 Mei 2018 - 08:40

Lenie V D Voorde:

Hallo Jasper en Henny jullie zitten lekker te eten wat een mooie reis wel nauwe straatje af en toe, nou genieten jullie er maar lekker van. Leuke foto Groetjes Hans en Lenie.