Struga (Mac), Vrijdag 8 juni 2018 - Reisverslag uit Struga, Macedonië van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Struga (Mac), Vrijdag 8 juni 2018 - Reisverslag uit Struga, Macedonië van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Struga (Mac), Vrijdag 8 juni 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

08 Juni 2018 | Macedonië, Struga

Wakkergeworden met het leuke geluid van de hop en nog veel meer vogels, we verlaten vandaag het warme Griekenland. Iets heel kenmerkend aan deze voorjaarsreis is de bloei van al die mooie bloemen, die het allemaal zo mooi maken!!
Vandaag is Charlotte jarig, En dat zal ze weten!!
De route uit het reisboek naar Struga is de normale gang van zaken, maar er zijn enkelen, die het allemaal anders willen….dat kan allemaal, wil je niet rechtsom, dan maar linksom…we gaan naar het meer van Ohrid, naar een vrij nieuwe Camping Sunrise, de eigenaren doen hun best, maar organiseren zit hem nog niet in hun bloed.
Enkelen van onze groep heeft problemen aan de Macedonische grens, er is computerstoring, dat duurde voor de meesten een heel uur!!
Heel vreemd, Henk van Martine is heel georganiseerd, maar ja, soms moeten zijn vergeten oprijblokken nagebracht worden.....
Zo rond de klok van 18.30 uur zijn we compleet, het hek gaat dicht, de groep gaat hun gang en willen eten, de een bij hun zelf en de ander besteld eten bij hun eigen camper., anderen in het restaurant.
Het ging wat rommelig, maar de intentie is goed….het smaakte prima, sommigen hadden de forel.
Camping Sunrise is een vrij nieuwe camping, maar er zijn voor de eigenaren nog wat verbeterpunten! Wijzelf staan wat kort op elkaar, maar morgen zijn we de hele dag met elkaar op excursie, dus dan hebben we niet zoveel last van elkaar, ons doel is het meer van Ohrid in Macedonie.

• 09 Juni 2018 - 08:17

Nico En Joke:

Hoi Ton en Gerda,

Wat hebben we weer genoten van alle verslagen en die prachtige foto's! Het is een schitterende reis hoor en een leuk gezelschap (denk ik te vernemen) Een grote groep, dus heel wat werk voor jullie.
    Het weer werkt ook heerlijk mee, misschien een beetje warm soms maar beter dan kou en regen, dat hebben wij op het ogenblik. Nou ja, het is winter, dus niet mopperen.
    Jullie reisden toch heel veel langs de kust, dus afkoeling en zo te horen hebben ze op elke camping een zwembad. We moeten soms wel lachen om al die foto's waar jullie zo heerlijk zitten te eten!!
    Nog een paar dagen en de pret is weer om... We wensen jullie een veilge thuisreis en tot horens.
    Veel groetjes van Nico en Joke