Korinthos (Gr), 21 mei 2018 - Reisverslag uit Korinthe, Griekenland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Korinthos (Gr), 21 mei 2018 - Reisverslag uit Korinthe, Griekenland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Korinthos (Gr), 21 mei 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

22 Mei 2018 | Griekenland, Korinthe

Gewekt door het dagelijkse harde klokkengelui ( is het geen haan, dan is het de klok), douchen en ontbijt, horen we ook heel Athene aan de slag gaan. Het verkeer is druk en luidruchtig…..
We gaan op weg naar de volgende camping, de Blue Dolpin in Korinthos en de afstand is kort en we rijden over de kustweg. Prachtig weer en mooie vergezichten, het was weer genieten.
We rijden over de brug over het kanaal van Korinthos en lopen daar wat rond bij de toeristiche winkeltjes, die daar goed floreren bij deze trekpleister!
Aangekomen op de camping, waar de campers onder de rietmatten staan, is er verkoeling door wind uit zee. Na aankomst genieten de deelnemers van het strand en van de zee, heerlijk!
En wat ook zo heerlijk is bij deze temperaturen…..’s avonds kun je heel lang buiten zitten en genieten van elkaars verhalen…

• 22 Mei 2018 - 15:12

Ludgard Van Hees - Martens:

De drukte achter jullie gelaten, wat heerlijk zo aan zee, en wat fijn die rieten matten!!! Anders niet te doen denk ik.
    Weer hele mooie foto's !!!!
    Geniet nog met z', allen .